Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Emma - 17 augusti 2012 17:22

Imorse var det jättesvårt att kliva ur sängen och jag har ingen aning om varför, kanske för att jag skulle tvätta idag. Men jag tog mig ur sängen tvättade och städade lägenheten så den nu är ren och fin igen. Sedan blev det en liten promenad igenom staden, solen var ju framme hela förmiddagen, när jag kom tillbaka hem, så började det regna, så det var ju tur att jag hann hem innan regnet kom. Det blev inget långvarigt regn men lite blev det. Jag la mig och tittade på film och plötsligt ringer telefonen, jag som aldrig svarar på dolt nummer, svarade, mest för att slippa höra det ringa. I andra änden är det någon som pratar engelska, jag har ingen aning om vem det var eller vad han ville, jag tror inte han presenterade sig, hörde bara " Emma, how are you". Jag fick en chockpanik och klickade av honom. Jag har hemligt nummer så ingen som jag inte vet vem det är borde kunna ringa till mig. Nu har det i alla fall varit tyst i telefonen och hoppas det blir så...  Nu ska jag komma på något att göra, packa lite kankse.... Imorgon åker jag in till Örebro för att ta en fika med en kompis.

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards