Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Emma - 6 mars 2013 21:57

Nu har jag inte bloggat på några dagar men jag har haft så mycket annat för mig. Jag har tillexempel suttit och varit nervös. Jag var på min första jobb intervju idag, det var inte så farligt. Det gick över mycket fortare än jag hade trott och det var inga svåra frågor, fick med mig lite papper hem att läsa på och ska återkomma med en tid att kunna provjobba. Så mitt i allt uppsatsskrivande ska jag prova på att jobba lite också inom restaurangvärlden. Det ska bli spännande. Jag längtar verkligen till att få komma ut i stora världen och jobba, har tröttnat på skolbänken nu... Vill bara avsluta det här och lämna skolan och få tjäna lite pengar . Jag började dagen med att diska upp diskberget som fanns kvar sedan jag var i lägenheten förra gången. Det var skönt att få undan det. Sedan slängde jag mig i duschen, klädde mig för att gå på intervju. Men innan intervjun, åkte jag in till skolan för att sälja ännu en av mina kursböcker, unde två dagar har jag blivit av med fyra böcker och tjänat lite pengar så det känns bra. Det är fyra böcker mindre att packa ner när jag ska flytta sedan. Vi får väl se vart jag hamnar. Om interjuvn i nästa vecka går lika smärtfritt som den här så blir det nog flytt, det är jag nästan säker på. Flytta ner till kusten är inte fy skam det inte...

Nej nu ska jag spela lite och sedan ska jag se en film som jag har fått av min bror innan jag somnar. Imorgon ska jag jobba igen. Ny förskola den här gången, nya barn, skönt med lite omväxling men lite läskigt är det också, har ju ingen aning om hur vilda eller tama de här djur...barnen är   


Ett litet råd på vägen !

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards