Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Emma - 27 mars 2013 22:00

Att vakna varje morgon och önska att du ligger intill, gör en lika besviken varenda gång man slår upp ögonen.

Du finns inte där och som det känns nu så kommer du inte att finnas där.

Jag vill inte skrämma bort dig, men jag har berättat allt och du sliter mig itur.

Jag önskar bara du kunde träffa mig en enda gång till och ge mig ett avslut.

Det kanske blir den sista gången någonsin jag får se dig, må så vara men ett avslut förjänar jag nog ändå.

Du säger att du blivit bränd att du inte vill gå förfort fram då du har ett förflutet.

Jag vet ingenting om ditt förflutna och jag tänker inte gräva i det. Jag vill inte vara ditt förflutna, jag vill vara ditt nu och din framtid.

Jag önskar att du kunde se mig i ögonen och säga att du menade vart enda ord du sagt.

Jag hoppas innerligt varenda gång det gör ont att du inte ljugit för mig. Jag har också ett förlflutet,

något som både har skadat mig och stärkt mig. Men jag har ett jättestort problem som jag tacklas med varenda gång.

Jag släppte allt och litade på dig, jag vill tro på dig. Men jag får inga svar, jag får ingenting! Tycker du verkligen, efter allt jag har berättat för dig att jag förtjänar att må så här?!

Jag behöver bara ett svar, ett enkelt svar! Jag vill inte att du säger det du tror att jag vill höra. Säg hellre sanningen och låt mig slippa all denna plåga... Snälla!!! Snälla!!! Jag ber för allt vad det är värt!!! Snälla!!!

 

 

Kan du inte se...jag behöver dig...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards