Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Emma - 4 maj 2013 18:11

Vart ska jag börja, igår hade det gått ett halvår, utan att jag har fått något svar. Ett halvår som jag har har mått dåligt och inte vetat vad jag ska tro. Jag har försökt att glömma men det går inte, det sitter för långt inne. och jag ser bara dig framför mig när jag blundar. Jag tänkte inte så mycket på dig igår, då jag hade full upp hela förmiddagen med C-uppsatsen och sedan åkte kören iväg till Karlstad för att äta på restaurang och se på Shrek. Det blev inte så mycket musikal, då det var tekniska problem och dem var tvungen att ställa in. Det var tråkigt, men vi hade en trevlig biltur tillsammans, fick lära känna en av tjejerna lite bättre och det bästa av allt är att jag tror hon förstår mig också. Varför jag mår som jag mår, även om jag försöker låtsas att det inte är så....


Idag sov jag länge, tog äntligen sovmorgon och sovlänge innan jag bestämde mig för att gå upp. Jag låg kvar i sängen och tittade på New Zealands next top model. När det var slut, tog jag bilen ner till stan för att storhandla lite grand. Det var tomt i kylskåpet och nu är det fullt igen . Sedan tankade jag bilen och åkte hem och lagade mat. Första gången på länge som jag lagade mat. Det blev potatismos, isterband och ärter. Det är bättre än inget och ikväll blir det potatisgratäng. Vad jag är duktig på att laga mat. nej men jag försöker iaf... Jag har även haft ett samtal idag i 40 minuter som har gjort mig glad   Så ikväll kommer bli en bra kväll, Sverige - Tjeckien på tv klockan 20.00 och lite chips eller popcorn till det, det är ju ändå lördag. Nej nu ska jag se om potatisgratängen är färdig... Ha en trevlig helg allihopa =D  Jag bjuder på matbilderna från igår :


Förrätt                             Varmrätt                         Dessert

     


Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards