Alla inlägg den 30 maj 2013

Av Emma - 30 maj 2013 22:55

Äntligen kan man ta ledigt lite grand i alla fall. Uppsatsden är inskickad och vi kan inte göra någonting mer nu. Helgen är fullbokad och i den ska jag även hinna med att läsa fyra stycken uppsatser. Men det fixar jag, sista rycket nu! Snart är allting över! Det är bara en vecka kvar och på tisdag är det opponeringen! Det är bara hoppas att det går bra, vill bli godkänd på det här, göra de sista hemtentorna och ansöka om min examen. Sedan är allting över, då måste jag hitta någonting annat att göra, men det löser sig. Det gör det alltid! Jag känner mig väldigt lättad, idag är en bra dag. Jag vaknade till inatt av någonting och tittade på min telefon och såg att jag fått ett sms, trodde hjärtat skulle flyga ur bröstet på mig   Det sitter kvar jag lovar. Jag orkade inte svara då, men svarade när jag vaknade upp på morgonen, jag har inte fått något svar än, men jag fortsätter att hoppas att det kommer ett sms under natten eller under morgondagen, ibland tar det tid, det vet jag och jag tänker vara lugn och låta honom komma till mig. En dag vaknar han upp och inser att jag är tjejen han alltid har drömt om . Nej nu är det dags att packa lite till och göra sig klar för att sova, imorgon åker jag hem till familjen igen. Den här helgen blir en lång helg med hela släkten hela helgen! Hur ska jag överleva det här  

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards