Alla inlägg den 15 november 2014

Av Emma - 15 november 2014 22:00

Idag blev en tjejdag, en heldag i Göteborg tillsammans med mamma och hennes kompis. Dagen började alltså med att jag som inte tycker det är mänskligt att behöva gå upp före klockan sju en lördag, var uppe redan 06:30 för att hinna med bussen ifrån staden klockan 08:10. Vi hann med bussen med god marginal. Sedan kom vi fram vid tio, och då gick vi direkt till Yves rocher. Där handlade vi lite grejer och fick två muggar på köpet. Sedan kom mammas kompis och mötte upp oss. Då bar det iväg till det beryktade lilla fiket Overlock. Jag var inte väldigt imponerad, för så märkvärdigt var det inte. Men mysigt var det. När vi fickat gick vi på stan några timmar till, shoppade lite på Kapphal och skopunkten innan det äntligen blev mat. Vi gick och åt vid 15.00 och då skrek min mage efter mat. Så den där pizzan smakade gudomligt när jag fick sätta tänderna i den första biten. När vi hade ätit mat, gick vi en liten stund till inne på femman huset. Sedan gick vi till busstationen och satt där en halvtimme och väntade på bussen tillbaka hem. Jag somnade på bussen och vaknade upp i Borås då det var dags att byta buss. När vi kom hem, var jag helt slut i hela kroppen och knoppen. Men vilken trevlig dag jag har haft. Nu är det bra med shopping på ett tag, eller... 


     

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards