Alla inlägg den 23 november 2014

Av Emma - 23 november 2014 19:40

Idag fick jag gå upp jättetidigt men det självvalt. Jag och Ania åkte en sväng till Ullared och vi tänkte att det var bäst att vara där vid öppning, då skulle det inte vara så mycket folk. Det var folk men det gick att gå där inne när man hade kommit förbi allt shampoo och tvål. Sedan var det fritt fram. Vi tog oss igenom hela varuhuset på nästan en timme och när vi båda började bli klara, så gick vi och åt lite frukost. Vi var båda hungriga vi klockan tio. När vi hade ätit vår frukost så gick vi ner för att plocka det sista på väg emot kassorna. Jag fick med mig allting jag behövde, så jag var nöjd när vi ätit frukost. Ania hade stått ut i hela två och en halvtimme, så vi gick emot kassorna och betalade. Det blev lite dyrt men det var en del julklappar och så grejer som mamma skulle ha, så jag var inte så mycket över min budget i alla fall. Jag hade en mycket trevlig dag tillsammans med Ania . Nu får jag se framot att få håret klippt imorgon, sedan är det Tuppewareparty igen och snart är min lilla "semester" slut och det är dags att börja jobba och tjäna ihop de pengar jag har gjort av med den här veckan.

 

En ny pyjamas och ett par otroligt goa strumpor 

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards