Direktlänk till inlägg 21 april 2018

Sol i hjärta, sol i sinne =D

Av Emma - 21 april 2018 16:32

Idag har jag umgåtts med min kära kusin hela morgonen, förmiddagen. Den där söta lilla skitungen har vuxit upp och fått körkort, hon körde bra också. Det gick så lugnt och fint så när hon tryckt och säkert tog oss till Secondhand butiken. Vi var på plats 20 minuter innan dem öppnade så vi fick köa och innan klockan slagit tio hade kön växt sig större. När dörrarna öppnades så rusade min kusin in genom dörrarna, hon visste precis vad hon var ute efter  . Hon var på shopping humör idag i alla fall, hon handlade, även jag hittade lite grejer som jag fick med mig hem. Jag som inte skulle handla något alls... Men går jag på loppis så har jag nästan alltid med mig något som jag inte alltid behöver. Men det viktigaste var att jag idag fick umgås med den bästa kusinen i världen. Det var ne fantastisk morgon/förmiddag. När vi shoppat färdigt på loppisen, så åkte vi tillbaka till staden, då shoppade hon lite mer kläder inne på Lindex och sedan träffade vi på mamma som tog en fika med oss. Det blev en fantastisk dag. När min kusin skulle dra till jobbet så hängde jag med mamma en stund. Vi var inne på Lidel och köpte frukt. Men nu är det skönt att få sätta sig i soffan en stund och bara slappna av. Fötterna värker efter att jag har sprungit runt hela dagen, jag planerar in ett fotbad under kvällen. Idag har det varit en riktigt härlig vårdag.

 

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Tisdag 9 april 21:40


Idag har jag varit trött, alldeles för trött. Jag hade tänkt att jag skulle bocka av X-antal punkter på min att göra lista idag. Det blev inte riktigt så. Under natten kunde jag inte sova, så då gick jag upp, diskade och hängde tvätt. Kändes skönt nä...

Av Emma - Torsdag 4 april 20:45

Hipp Hipp Hurra!   Idag har min bror födelsedag!               ...

Av Emma - Söndag 31 mars 22:00

Jag kom hem sent igår och kunde inte sova under natten. Så tittade på ett avsnitt av Taskamaster på svtplay. När jag sov som bäst då väckte Ziva mig klockan 05:30 och idag hade jag inte tänkt gå upp så tidigt. Klockan 08:12 var det helt omöjligt att ...

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det ...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards