Direktlänk till inlägg 18 november 2018

Ibland gör det ont...

Av Emma - 18 november 2018 16:35

Jag har inte legat helt sömnlös varje natt men i en hel vecka har jag funderat fram och tillbaka flera gånger om.

Jag har vänt ut och in på mig själv för att verkligen finna sanningen.

Det känns så hemskt när det kändes så bra. För det gjorde det till en början. Jag hade hittat någon som var lätt att prata med som var jättefin. Men så kom något jag inte alls hade förväntat mig.

En kyss! En kyss som inte alls gjorde någotning lättare.

En person kan få dig att le men det betyder inte att det växer kärlek där. I mitt fall gjorde det inte det.

Det känns trist det gör det och sorligt att behöva börja om igen. Jag hade träffat en jättefin kille men det var inte mer. Jag kände ingenting. Det är sällan jag känner mig så tom på känslor.

Jag var akut tvungen att ringa min bästa vän, jag behövde prata med någon om det. Jag behövde råd!

För en gångs skull var det faktikst bra och vettiga råd jag fick, saker som jag redan själv listat ut att jag behövde säga.

Jag lät det gå en hel vecka men ingenting har förändrats. Jag känner inte mer än en vacker vänskap.

Jag antar att det kommer att ta slut där och det är synd, för han har i alla fall fått mig att le.

Jag känner mig inte ledsen, lite orolig som jag alltid för när jag måste göra något jobbigt men jag hoppas att den känslan ska lätta när stormen har lagt sig.

Jag hoppas att jag ska kunna sova i natt, jag skulle behöva lite sömn. Men när tankarna bara snurrar och snurrar, ja då måste man göra något åt det även om det gör ont ibland.

Förlåt om jag har sårat dig men du flrtjänar att höra sanningen då jag tycker att du är en fin männsika!

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Tisdag 9 april 21:40


Idag har jag varit trött, alldeles för trött. Jag hade tänkt att jag skulle bocka av X-antal punkter på min att göra lista idag. Det blev inte riktigt så. Under natten kunde jag inte sova, så då gick jag upp, diskade och hängde tvätt. Kändes skönt nä...

Av Emma - Torsdag 4 april 20:45

Hipp Hipp Hurra!   Idag har min bror födelsedag!               ...

Av Emma - Söndag 31 mars 22:00

Jag kom hem sent igår och kunde inte sova under natten. Så tittade på ett avsnitt av Taskamaster på svtplay. När jag sov som bäst då väckte Ziva mig klockan 05:30 och idag hade jag inte tänkt gå upp så tidigt. Klockan 08:12 var det helt omöjligt att ...

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det ...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards