Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Emma - 18 mars 2008 15:15

Ja då sitter man i ett klassrum och har svenska, eller nästan så man kan säga datakunskap, vi skriver bloggar eller läser varandras bloggar. Det är alltid trevligt och se alla andra filosofera. Då behöver man inte bara filosofera med sig själv. Det är en halvtimme kvar innan vi slutar den här lektionen och då är ännu en skoldag avslutad och en dag närmare lovet =)

Nu får vi lyssna på Björn Gustafssons låt till Carina Berg. Den är bra=)


När skoldagen nu är slut om den där halvtimmen, så ska man springa ner till stan, ska köpa lite påskgodis... ska fixa några påskägg nämligen. Det är alltid trevligt att göra någon glad. Och att få påskägg är väl alltid lite trevligt. Kommer som en liten överraskning.Och idag ska jag in på begravningsbyrån med. Ska inte komma när dem stänger utan innan dem stänger tänkte jag. Då hinner jag prata med dem också ju.. Det är väl bra? så jag inte bara behöver gå förbi igen.. Ja nu får ni ha en riktigt bra dag...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards