Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Emma - 22 mars 2008 23:55

Glad Påsk på er allihop! Har ni ätit mycket godis? Idag är det ju ändå påskafton menar jag. Jag började iaf min dag med att leta upp ett påskägg fullt med godis i vardagsrummet. Mitt ägg låg bakom soffan, vaktandes av en påskhare. När jag sedan öppnade ägget förstod jag varför påskharen hade vaktat det. Det var ju fyllt med en massa, massa godis. =D 


Ja sedan var det dags att byta om för gästerna skulle komma. Hade stora problem med att hitta rätt kläder för dagen, men tillslut gick det. Som pricken över i:et så valde jag en svart, moderik häxhatt med en massa fina stjärnor på. Det var ett mycket bra val om jag får säga det själv. Jag lyckades ytterst bra med min utstyrsel, ingen annan hade häxhatt på sig iaf.


Hade en mycket trevlig påskafton får jag ju säga. Massor med folk och skratt. Åt inte en så påskinspererad mat, det var tacos. Det gick väldigt bra och smakade prima =D Sedan åt vi annanaspaj och vaniljglass, det gick ner trots att man var mätt efter maten. Sedan tog vi en promenad för att bli gå av oss maten vi ätit.


När vi kom in igen, så käkade vi godis och chips och tittade på Sing-a-long och det var ganska kul. Shirley Clamp och Maria Möller kunde inte sjunga så bra ihop, deras röster passade inte, och Cleas Malmberg sa att han nästan fick hjärtattack för att låtarna gick så fort. Han börjar visst bli gammal gubbe. Ja och efter det gick timmarna och vi skrattade och sedan gick alla gästerna hem och påskafton tog slut. Imorgon bär det då av till farmor för att leta påskägg. Det kan bli väldit spännande, eller inte... vet ju redan var jag ska leta efter mitt =P


PåskKramar =D 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards