Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Gott Nytt År=)

Av Emma - 2 januari 2009 23:12

Borta bra men hemma bäst, skönt att vara hemma igen. Men jag måste bara säga: Det var det bästa nyåret någonsin=D Så där kul har jag inte haft på länge, en massa trevliga människor som var trevliga och glada hela tiden. Ända in till småtimmarna, då man började bli trött och bara ville åka hem. Det var verklgien fullt hus hos familjen, det var en ganska stor skillnad för mig. I vanliga fall är vi nio personer som firar nyår ihop, den här gången var vi över 30 pers i huset, det var tur det fanns många rum att vara i. I det ena rummet gick inte vara, där spelades det techno hela tiden så folk förflyttade sig gärna därifrån. I det andra rummet så lekte folk med musiken hela tiden, så det var både dansbands låtar, Björn Skifs och Brittney Spears. Och det dansades en massa och det sjöngs, vissa sjöng bra och andra mindre bra=P Men det lät roligt iaf, det sjöngs på italienska med, men endast refrängen gick att sjunga.

 

Först så duschade man och så bytte man om till något snyggt. Hehe, hade köpte en nyklänning dagen till ära. Och den var jättefin och den passade så bra på mig, jag älskade verkligen den klänningen. Den kommer jag att använda fler gånger. Sedan så började alla gäser att trilla in när klockan blev sju! Efter grevinnan och betjänten och maten så började festen på riktigt. Det dracks en del och en del däckade tyvärr 25minuter innan tolv, inte alls så roligt kanske. Men sen var det dans och sång från alla möjliga håll och kanter och sen blev klockan tolv och alla var gada. Vi hurrade även för finaskrisen! Fråga mig inte varför det var inte min idé =O

När Johan sedan fått köra hem alla som inte var dugliga förare hade klockan blivit kvart i fem, då var han trött kan jag säga. Jag var väldigt trött redan innan, men det satt ett gäng med folk kvar, så trots huvudvärk och trötta ögon så satt jag uppe och var trevlig. Och det tycker jag var bra, hihi fick höra sen att dem tyckte jag var både söt och snäll =) Hihi, de ni!


Trots att jag hade det bästa nyåret jag någonsin haft i Örebro, så känns det ganska bra att vara hemma nu. Hemma i mitt eget rum, min säng och allt det där... Må lyckan vara med er under 2009 och hoppas att alla önskningar slår in och drömmar uppfylls. Det är ett nytt år och nya möjligheter =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Tisdag 9 april 21:40


Idag har jag varit trött, alldeles för trött. Jag hade tänkt att jag skulle bocka av X-antal punkter på min att göra lista idag. Det blev inte riktigt så. Under natten kunde jag inte sova, så då gick jag upp, diskade och hängde tvätt. Kändes skönt nä...

Av Emma - Torsdag 4 april 20:45

Hipp Hipp Hurra!   Idag har min bror födelsedag!               ...

Av Emma - Söndag 31 mars 22:00

Jag kom hem sent igår och kunde inte sova under natten. Så tittade på ett avsnitt av Taskamaster på svtplay. När jag sov som bäst då väckte Ziva mig klockan 05:30 och idag hade jag inte tänkt gå upp så tidigt. Klockan 08:12 var det helt omöjligt att ...

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det ...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards