Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Emma - 4 juli 2009 23:53

Efter som det nu eftersökes så får jag väl ta och berätta om min dag. Det var en helt vanlig lördag som alla andra lördagar... ops.. nu ljög jag visste lite, det är fult att ljuga, lär er inte det. Det var inte riktigt en vanlig lördag.

Först så sov jag typ hela förmiddagen eller inte riktigt men när jag väl orkade komma tillbaka till verkligheten gjorde jag klar tårtan som vi bjöd på. Jag är en mästare på att göra kladdkaka. Den blev så härligt kladdig i mitten precis som en kladdkakak ska vara.

Jag: Åh den här kladdkakan blev bättre än den första.

Sten: Då är det risk att den tredje blir ännu bättre.

Jag tror nästan det. kanske ska ta och baka en kladdkaka till någon dag. Eller så bakar jag lite muffins och tjänar lite pengar.


Ja när jag varit trevlig och social med släkten så gick jag hemifrån för att träffa en barndomsvän som jag inte har sett på tio år. Det var trevligt. Alla som var där var trevliga också så det var ett väldigt trevligt party. Det var kul =P När jag och Annizz gick därifrån bestämde vi oss för att våldgästa Christoffers hur, Karin var där. Men grejen var den att vi hittade inte dit, vi frågade efter hus nummer och sedan fick vi läsa på brevlådorna.


Sen hade jag en helvetes jävla tur hem. Han som skulle köra hem mig, körde förjävligt. Det gällde att hålla i sig, för det gick undan i kurvorna kan man ju säga. Men jag kom hem ochd et var väl tur det. Nu tänker jag gå och lägga mig.

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards