Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Emma - 26 juli 2009 22:11

Så var det söndag igen eftersom jag aldrig kom till skott igår att blogga lite, så får jag göra det idag, det finns ju en del att berätta...


I torsdags hade jag namnsdag och det firades med att det öste ner regn hela dagen och sedan en trip till Borås med min kära mor. På torgets scen stod nämligen tre damer, vid namn Sanna, Shirly och Sonja. Det var inte så bra, så jag gick till parken och träffade Karin och mixan. Alla i Borås stirrade på mig, vart jag än gick. Det berodde på mina nya underbart vackra benvärmare. Dem lyste verkligen upp i natten, hade dessutom matchande naglar =)


På fredagen fick ja ggå upp tidigt för vi skulle åka till Varberg. Det blev en trevlig resa. Vi var 10 personer som skulle in till staden och festa lite på krogen. Fyra av oss gick in till staden, vi andra 6 skulle åka taxi, men taxin kom inte. Vi fick vänta så länge att vi fick rabatt. Taxichaffören var så snäll så vi fick skjuts ända fram till dörren, till Oskars. Där inne gick vi på toletten och några köpte drinkar. Jag orkade inte vara kvar så jag skulle gå hem, men jag hamnade fel och satte mig på en fontän och satt en stund då kom det fram en full kille och satte sig bredvid mig han sa: " åh skhit alltså du har ju sådan där arbetar händer.." Haha.


När vi äntligen var på väg tillbaka till stugan så tappade vi bort två personer på vägen, så vi var bara fyra av sex stycken som gick genom den mörka skogen =P Haha och medan vi gick igenom skogen så pratade vi om spöken och sanna sägner. Det var kanske inte allt för smart gjort eftersom två av oss var lite mörkrädda med. Sen gjorde vi en sovplats på golvet där en av killarna fick sova. Vi tyckte inte dem skulle sova i bilen, så vi gjorde plats i vår lilla stuga. 


Det var en trevlig helg nere i Varberg men det var skönt att få komma hem. Nu har jag testat på att festa där nere med. Så nu vet vi hur det är =) Tack allt som var med, det var trevligt! 

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards