Alla inlägg den 6 november 2011

Av Emma - 6 november 2011 18:00

Igår var det lördag och jag befann mig i skolan för att få klart gestaltningen av matsalen,

innan tisdagen. Jag började dagen med att vara i köket och baka en brownine,

sedan skalade jag några morötter, efter det åkte jag ut med  för att plocka sten.

Stenar i alal oliak stolekar och former, hade en hel IKEA kassa med sten med mig tillbaka.

Därefter fick jag åka hem en sväng för att hämta några krukor som jag hade glömt. När det är mycket att tänka på, ja då glömmer man mer än hälften, hur många gånger man än tänker! Jag fick även agera som läkare, vid ett mindre akutfall. Patienten klarade sig och mår bra idag . Eftersom vi provlagade maten inför examinationen, så blev det även lunch den här dagen också. Vi hade fyra olika uppläggningsförslag... Vi kom nog överens om att mixa två uppläggningar. Det blir fint! När vi ätit och kommit överesn om vart vi skulle befinna oss och vad vi skulle göra, blev det gestaltning på det. Vi började med att tvätta alla stenarna i diskmaskinen   Sedan blandade vi ihop något slagsmedel för att få akndelabern att blänka. Det gör den nu och står idag på bordet med en massa nytvättade stenar omrking sig. Servetterna veks, glas och bestick ställdes på plats. Vi städade även matsalen för att det skulle se snyggt ut. Så nu har vi flyttat alla våra grejer från matsalen till mötesloaklen.... Undrar om det var en bra lösning  

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards