Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Emma - 3 februari 2011 22:22

Har nu suttit i några timmar, mest hela dagen och funderat på om man borde lägga ett inlägg idag. Det lutade mycket åt ett " nej, det orkar jag inte". Men så hände det sig så att jag blev lite irriterad, men det lugnade ner sig senare. Jag skulle fixa en grej till uppsatsen, tror du inte att någon annan gjorde det då. Sedan orkade jag knappt med Zumban men David och Mark skulle skriva uppsats, så istället för det så satt vi och tjatade om allt och ingenting så tiden bara sprang iväg. Det var trevligt, men träningen var rörig, väldigt rörig idag.


Idag har jag haft 6 träningspass på två veckor och jag börjar undra om jag håller på att slita ut mig? Som nybörjare kanske man inte ska träna så mycket. Men jag vill så gärna komma i form. Jag har inte märkt någon större skillnad än, men jag hoppas på resultat  

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards