Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Emma - 6 februari 2011 19:42

Den här helgen har varit bra, min mamma kom igår och hjälpte mig att trolla bort lite saker som inte hade fått någon plats i garderoben. Vi städade även hela lägenheten så det känns inte en som min lägenhet längre. När mamma hade kommit så åt vi spaghetti och bacon med riven ost innan vi gav oss ut på äventyr.  Vi tog först en tur ner till staden för att mamma ville gå på Billiga Nicklas. Efter det tog vi en tur in till Marieberg för att titta lite. Det var trevligt jag köpte en bakform, so hade fomren av ett för att jag ville ha en sådan. När vi sedan hade handlat och skulle åka hem så missade vi att svänga av och hamnade ända i Köping innan vi kom på att vi hade missat avfarten. Men vi kom hem tillslut i alla fall och då började jag med att fixa tacogratäng, medan mamma dammsög och skurade golvet. Maten smakade riktigt bra, jag hade hunnit bli vrålhungrig innan jag fick mat i magen. Så vi åt tacosgratäng, drack ett glas vitt och tittade på melodifestivalen. Där det bara fanns två låtar som var bra. Tyvärr gick bara en av de två bra låtarna vidare direkt till finalen.


Nu har mamma åkt    och jag har varit i skolan idag och jobbat med B-uppsatsen. Det gick bra. Imorgon ska vi läsa arbetet som vi ska opponera på och sedan kör vipå tisdag och hoppas på det bästa. När jag kom hem ifrån skolan så åt jag för jag var hungrig och efter det så la jag mig ner för att vila och lyckades somna. Så har hunnit sova en timme, så hoppas jag kan somna någorlunda bra tid ikväll i alla fall.


       

Mina fina tavla hänger          Har en korg i taket som

nu på väggen.             Jag kan lägga saker i.

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards