Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Emma - 10 februari 2011 21:09

Jaha nu sitter jag här och letar ännu mera matrial till den där B-uppsatsen som har funnits i mitt liv i hela fyra veckor nu. Det är bara sex dagar kvar innan det är över, vad tomt det kommer bli! Äh nej, det ska bli skönt när det är färdigt. Vi har en bra uppsats men behövde mer på bakgrunden så det var bara att sätta sig och leta nytt. Nu har jag suttit här i en timme och letat. Jag hittade lite som faktikst kan vara intressant, jag undrar om det inte redan är funnet eller om jag faktiskt bidrog med någonting...


Idag har jag haft en heltiskt dag full med snöstorm. Det har snöat sedan ajg gick upp imorse och det snöar antagligen fortfarande. jag kan inte se det eftersom jag dragit ner persienerna. Jag sitter och väntar på att jag ska få ett sms med nästa uppdarag. Jag ska vara vaken länge idag men vet inte hur länge och det är ju lite små jobbigt eftersom jag inte vet det. Jag hoppas i alla fall att det inte blir allt försent, det kan vara jobbigt att hålla sig vaken efter klockan tolv.


Nej nu är nog pausen slut, bäst att fortsätta med letandet och se om man kan hitta någonting mer om klimatkompensation så att arbetet kan bli klart, så vi kan skicka in det imorgon förmiddag, eller redan ikväll om vi har tur.    

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards