Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Emma - 23 februari 2012 00:54

Vissa dagar tänker man mer än andra och idag är nog en sådan dag.

Jag har tagit mig tid att filosofera över livet stora frågor. Inte riktigt men

jag tog en paus i pluggandet som håller på att gå alldeles för långt. Det känns som jag inte gör annat än sitter med näsan i böckerna och försöker få fason på det hela.    Men nu jävlar ska jag klara den här tentan, så onödigt att behöva göra om den tre gånger till. Jag tog i alla fall en paus och gick en lång promenad i det fina vädret, man hinner tänka många tankar medan man går bara för att man går... Jag tänker och tänker, men har inte kommit på något bra än. Jag måste nog sluta tänka på annat och fokusera på tentan. Tänk om man bara kunde stänga av allting annat, allt oviktigt, sådan man gärna går och funderar på men aldrig vågar göra något åt, aldrig vågar ta reda på. Tänk om man bara kunde stänga av det och fokusera på det som verkligen är viktigt. Fast det är klart, att tänka med är viktigt det också.

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards