Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Emma - 28 februari 2012 19:35

Bara för att jag har tråkigt, tänker jag skapa ett lite inlägg.

Mest för sakens skull, om någon skulle läsa, är det ju bra om

det finns något att läsa också.

Idag fick jag ett mystikst paket på posten, kunde inte alls förstå vad det var,

men när jag öppnade det hittade jag min zumba fitness cd, så var tvungen att testa den.

Så min träning idag, var 20 minuter Zumba här hemma, det funkade minst lika bra som att

köra en timme i en gymnastikhall tillsammans med 50 andra pers. Sedan var det kör, mycket trevligt som vanligt.

Det verkar som allt folk har hoppat av, är nästan ingen där, men vi är några få som stadigt hänger i. 


Imorgon ska jag iväg till skolan för att höra på en föreläsning, och för att ha något att göra.

Träffa lite folk är alltid kul. Så ska jag hjälpa en kompis med bilen. Hon behövde hämta den på verkstaden.

Och på torsdag åker jag hem för att åka till Ullared och gå på musikal  

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards