Direktlänk till inlägg 3 april 2013

"Måla fan på väggen i granna färger"

Av Emma - 3 april 2013 19:57

Är det mig det är fel på? Är det fel att vilja något så mkt?

Jag börjar tro att svaret på de två frågorna är JA.

Det gör ont ända in i hjärtat, det sitter så djupt. Jag trodde inte det var möjligt, men det är det. Och det gör så ont att blir igronerad. Jag har upplevt saker som gjort att jag måste kämpa med tilliten, men det verkar inte spela någon roll. Jag släppte varenda spärr, jag släppte min mur och lät dig komma in. Och nu ligger jag här krossad.

Jag önskar jag kunde resa mig och gå men jag kan inte, jag fick ett hopp, en låga som brinner för mig hela tiden. Det kanske inte var så stor men jag hade en chans... Det kanske är jag som är dum och analyserar för mycket, men jag blir rädd när jag inte hör någonting. Jag vet att det är jag som är idioten som sitter här och gråter och hoppas på att du ska höra av dig och säga att du saknar mig. Jag önskar att jag kunde få vakna bredvid dig... Om man vänder på myntet önskar jag att du inte fanns... då hade jag inte behövt känna så här nu...Jag börjar tro att allihopa är en lögn. Killen jag trodde jag lärde känna, killen som jag tyckte var så fantastisk, han fanns aldrig. Du spelade med bara för att få krossa mig. Du tror att du är den enda med ett förflutet fullt med sår...Men du är inte ensam och jag har fallit för dig och vill inget hellre än jobba på det bara du gav mig chansen. Vad är du rädd för? Varför behandlar du mig som luft? Hur kan du göra så när jag har berättat allt... Det finns inga murar kvar och hjärtat blöder... Jag önskar mig bara ett vettigt och helt genom ärligt svar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Tisdag 9 april 21:40


Idag har jag varit trött, alldeles för trött. Jag hade tänkt att jag skulle bocka av X-antal punkter på min att göra lista idag. Det blev inte riktigt så. Under natten kunde jag inte sova, så då gick jag upp, diskade och hängde tvätt. Kändes skönt nä...

Av Emma - Torsdag 4 april 20:45

Hipp Hipp Hurra!   Idag har min bror födelsedag!               ...

Av Emma - Söndag 31 mars 22:00

Jag kom hem sent igår och kunde inte sova under natten. Så tittade på ett avsnitt av Taskamaster på svtplay. När jag sov som bäst då väckte Ziva mig klockan 05:30 och idag hade jag inte tänkt gå upp så tidigt. Klockan 08:12 var det helt omöjligt att ...

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det ...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards