Alla inlägg den 14 december 2018

Av Emma - 14 december 2018 20:30

Lucka #14

 
I dagens lucka hittar vi doften mullbär

 

    

Av Emma - 14 december 2018 11:49

Det jag inte hann med igår det fick jag ta idag. Men först ville jag ha sovmorgon så det tog jag. Jag låg kvar i sängen och lyssnade på radiokalendern innan jag orkade sätta fötterna på det kalla golvet. Det var mycket mysigare under täcket. Jag hade tänkt duscha igår men det gick inte eftersom jag tvättade, jag fick alltså hoppa duschen igår och börja min morgon med att hänga in kläderna som hängde på tork i duschen. Efter det kunde jag få en varm dusch och känna att kankse började vakna till. Jag åt frukost i lugn och ro innan jag gav mig på att sätta upp mina julgardiner. tre av fem fönster har i alla fall fått gardiner nu. Jag förstår varför jag inte byter gardiner så ofta, gardinstänger krånglar ju. Den första gick bra, den andra satt fast och den tredje fick jag ta med till med hårdhandskarna. Det är tur att jag har börjat träna boxning.   Jag får så ont i armarna av att sätta upp gardiner men det gick bra i alla fall, nu vilar armarna med att blogga  .  Nä, jag får väl ta tag i det där med bakandet också, på söndag ska jag baka hos en nybekanskap. Det ska bli jätteroligt. Julbak ska man göra tillsammans. Även om det är nya människor eller inte så kan man göra något mysigt av det. Hon jag ska baka med har börjat jobba på samma ställe som jag. Det är kul med nya vänner så här innan året är slut. Nä nu får jag nog ta tag i den där med att kolla över så att allitng finns. Jag ska iväg till jobbet om tre timmar också.

 

   

Vardagsrummet

 

 

Köket

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards