Alla inlägg den 5 juni 2018

Av Emma - 5 juni 2018 10:08

I natt är första natten på länge som jag verkligen har kunnat sova. Det har varit så varmt de senaste dagarna att jag har fått sova på golvet för att få någon form av sömn alls. Det är inte bekvämt men det var lite svalare i alla fall. I natt var det tvärtom. Jag hade fönstren öppna för att få in luft och i natt frös jag till och med lite grand, så fick dra på mig lakanet. Men det var behagligt att sova i natt. Men när jag nu äntligen lyckades somna ja då hade jag drömmar istället.


Jag befann mig plötsligt på en träbåt, eller det var mera som en flotte fast ändå inte.

Där befann sig även alla som jag kände. Min bror var där, min kusin var där med sin son.

En massa kompisar och en del ansikten som jag känner igen och har träffat minst en gång under mitt liv.

Det fanns en scen, där stod ett gäng med gamlingar och spelade dragspel.

Det var också folk som jag har träffat och känner i verkligheten.

Alla var glada och en av alla låtar som spelades var:

"En sjöman älskar havet"

 

Tänk att man aldrig ska få sova ordentligt    Jag fick sovmorgon idag så jag kommer nog att orka med att jobba i eftermiddag ändå. Nä kanske ska göra något vettigt innan jobbet, städa lägenheten lite grand, laga mat. Bara man vill så skulle man kunna göra en hel del innan man gick till jobbet. 

 

Ha en fantastisk dag idag! Det tänker jag ha  

 

   

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards