Alla inlägg den 8 juni 2018

Av Emma - 8 juni 2018 21:46

Det är helt otroligt men jag har varit ledig i tre dagar och det har varit tre fantastiska dagar. I onsdags, så tog jag hand om tvätten och städade lägenheten innan jag åkte till Göteborg för att se på HollyWood Vampires.  Jag stannade under natten för att hänga med Karin som jag inte har träffat på länge. Igår så lämnade jag in bilen för att få mina nya däck. Så nu är bilen trygg och säker för att åka långt med på semestern. Idag så tog jag sovmorgon, tog en lång dusch och gjorde frukost. Idag blev det plommoyoghurt till frukost. Vid 14.20 så kom Markus hit för att ta en promenad. Jag var jättenervös när jag stod och väntade på bussen. Det visade sig att det var samma kille som på bilden. Det blev en lång och trevlig promenad. Jag vet inte vad jag känner men som sagt han var trevlig och det är ändå en bra början.

 

 

 

Dags att fundera på att gå och lägga sig. Imorgon är det delad tur som gäller. Nu ska jag kära 5 pass på tre dagar. Heja mig!!

 

Njut av sommarkvällen!!!

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards