Direktlänk till inlägg 7 augusti 2019

känner mig lite nere ikväll

Av Emma - 7 augusti 2019 20:16

Vissa dagar är bättre än andra och idag är absolut en sådan där annan dag. Jag vet inte ens hur jag ska uttrycka mig. Men ingenting känns riktigt rätt idag och nu håller jag på att tappa allt förstånd. Det känns inte bra, jag orkar inte vara ledsen över saker. Jag önskar att jag bara kunde skaka det av mig och låtsas som ingenting. Men allting sätter sig. Det sätter sig så djupt att jag håller på att drunkna. Jag vet inte vad jag ska göra längre, vet inte vart jag ska ta vägen. Jag hade ett mål en gång i tiden men jag tappade mig på vägen, jag gick vilse och började tydligen om från början. Nu när jag försöker ta mig tillbaka så verkar det som att alla sättar käppar i hjulet för mig. När vi nu äntligen ska åka till Amsterdam och jag så gärna vill se Anne Frank huset, ja då är det inte säkert vi kommer in. Det står på hemsidan att man ska köpa biljetter men det finns inga tillgängliga för de dagarna som jag är i Amsterdam. Så det känns botten   Dessutom värker det i huvudet igen. Jag vill inte känna smärtan längre, jag vill verkligen inte. Jag har ingen lust att känna så här, jag har ingen lust att vara sur och nedstämd. Jag vill vara glad igen. Jag vill ha ett helt nytt liv! Jag vill inte leva mitt liv längre, jag vill ha ett annat.

 

   

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Tisdag 9 april 21:40


Idag har jag varit trött, alldeles för trött. Jag hade tänkt att jag skulle bocka av X-antal punkter på min att göra lista idag. Det blev inte riktigt så. Under natten kunde jag inte sova, så då gick jag upp, diskade och hängde tvätt. Kändes skönt nä...

Av Emma - Torsdag 4 april 20:45

Hipp Hipp Hurra!   Idag har min bror födelsedag!               ...

Av Emma - Söndag 31 mars 22:00

Jag kom hem sent igår och kunde inte sova under natten. Så tittade på ett avsnitt av Taskamaster på svtplay. När jag sov som bäst då väckte Ziva mig klockan 05:30 och idag hade jag inte tänkt gå upp så tidigt. Klockan 08:12 var det helt omöjligt att ...

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det ...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards