Alla inlägg den 28 april 2019

Av Emma - 28 april 2019 09:46

Jag undrar verkligen var alla mardrömmar kommer ifrån. I natt var det riktigt jobbigt. Jag minns inte exakt vad jag drömde eller varför men en sak minns jag väldigt tydligt. Det var en man som kom stapplande och bakom honom kom en annan man. Det kom rök ur näsan på mannen bakom, som när man andas på vintern fast det var inte vinter. Plötsligt så ser mannen med rök i näsan på mig och det sprutar eld ur näsan på honom. Han har ett hemskt ansikte också, hjärtat rusade nästan iväg. Jag tycker inte om de här mardrömmarna. Ångesten blir värre då...  

Jag tycker inte om mardrömmarna

 

   

Av Emma - 28 april 2019 00:30

Jag har precis kommit hem och krupit ner i sängen efter en mycket trevlig fest. Jag lämnade strax efter halvtolv, det fanns dem som tyckte att jag gick för tidigt men jag kände att jag orkade inte mer. Huvudet dunkade och det är svårt att vara glad och ha trevligt när det slår så hårt där uppe. Jag får lite lätt panik när huvudet dunkar men jag behövde det här, jag behövde få ha roligt och vara avslappnad. Henrik fyllde 30 och hade bjudit in alla till att fira, det bjöds på chiligryta och sedan blev det chokladmousse till dessert. När jag kom dit så var det så mycket bilar att jag inte ville köra in på gårdsplanen, jag tycker det är så svårt att ta sig ut sedan, så jag parkerade nedför backen och det var det visst fler som hade gjort, för det stod en bil framför och en bakom när jag skulle åka. Jag var in parkerade med tog mig ut i alla fall och det var tur det. Det var mycket folk när jag kom in men Henrik fick sin present, jag var inte den enda som hade köpt Whiskey till honom. Det var trevligt i alla fall, jag kände inte igen alla så jag pratade med en del nya människor. Det blev mycket skratt och det var trevligt. Jag kände att jag åkte hem i tid för plötsligt vred dem upp volymen på stereon så det gick knappt att prata. Då var det dags att lämna festen. Jag hade en trevlig kväll i alla fall och det var det viktigaste. Av någon anledning så vill alla prata när man ska lämna men det är väl för att det är då man syns . Henriks pappa tyckte att det var tråkigt att jag skulle gå, så frågade han en massa frågor, han undrade om jag hade träffat någon än. Han kunde inte begripa varför, jag som är så trevlig och glad. Det är ju skönt att jag är det och inte arg och sur i alla fall. Han håller med mamma, jag ska tydligen skaffa mig en bonde. Hans förslag var att söka till Bonde söker fru. Då lovade han att följa varje avsnitt.    Jag tror inte att jag kommer att söka till Bonde söker fru men vem vet vad som händer. Jag verkar ju bli modigare med åren.  Nä nu är det dags att sova några timmar, snart är det dags för ännu ett kalas. Men det blir nog lungare då eftersom Viggo bara blir två år.

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards