Alla inlägg den 24 juni 2019

Av Emma - 24 juni 2019 19:15

Efter en väldigt tuff helg så har jag äntligen semester! Jag har tur som har sådana fantastiska kollegor som har stått ut med mitt zombie-jag och som ställde upp för att jag skulle slippa stå där med allt ansvar själv under gårdagen. Jag har aldrig känt mig så värdelös och hjälplös på samma gång. Jag tycker om mitt jobb och har alltid gillat att gå dit men igår ville jag verkligen inte. Jag mådde dåligt över gårdagen i fyra dagar. Jag behöver verkligen vila.

 

 

Idag ställde jag ingen klocka och vaknade jättesent! Jag behövde helt enkelt sova ut ordentligt. Jag sov lite halvoroligt det var många tankar som snurrade från gårdagen. Men när jag äntligen masat mig ur sängen så blev det lite frukost. Jag åt frukost i lugn och ro efter det gjorde jag ingenting alls. Det mest vettiga jag gjort idag var att jag åkte och handlade vid 15:00. Hela dagen gick utan att jag egentligen rörde mig. Jag var tvungen att handla lite eftersom jag har planerat att hinna med att baka hamburgarbröd och göra hamburgare innan fredag. Idag funderar jag inte ens över hur jag ska hinna men hela den här veckan är fullbokad med grejer. Minst en aktivitet varje dag. Det är semester vad? Jag har bara roliga saker och tänker försöka glömma bort jobbet helt. Jag vill inte tänka på det, jag vill inte oroa mig. Jag ska bara vara de här tre veckorna och efter det så ska jag komma tillbaka med ny energi och några nya ideer. Men dem börjar jag att pyssla med när min tredje vecka börjar närma sig sitt slut. Nu ska jag återgå till att göra ingenting och se på tv. Jag har kört Netflix hela dagen.

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards