Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Emma - 3 januari 2010 23:12

Gott nytt år!

Ja det har ju varit ett nytt år i hela tre dagar nu, snart fyra efter som klockan redan är 23:12. Jag har inte skrivit på ett tag men det har inte funnits tid, eftersom det har hänt så mycket annat. Julen har glidit förbi som en av de bästa jularna någonsin nästan, juldagen blev lite värre, det blev inte riktigt som det var planerat. Det hände en hel del och jag måste verkligen tuffa till mig om jag ska klara av att leva i den här världen som ligger framför mina fötter.


Nyårsafton blev väldigt bra trots allt. Först var det ingen som skulle komma med samma dag så kunde alla komma! och jag hade jätte trevligt, jag tror att de andra hade det bra de med =D Vi hade himla roligt, vi satt och pratade och åt, spelade spel och sedan så gick vi ut för att titta på raketerna och träfade ne massa folk utnaför huset och nere på staden, sedan gick vi hem igen och spelade roulett. Det var mycket trevligt och sedan gick alla glada hem och det nya året hade börjat!

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards