Alla inlägg den 22 december 2010

Av Emma - 22 december 2010 12:43

Igår fick jag jullov och tog min lilla pärla och körde den hela vägen genom vårat avlånga Sverige för att komma hem igen till jul. Jag har längtat efter den här dagen då resan skulle ta mig hem igen. Det har varit jobbigt ett tag och jag behöver det här. Men nu kan det bara bli bättre hoppas vi. Ska ta tag i det här och lösa det!


Idag har jag vaknat tidigit, ingen sovmorgon här inte, okej lite då  Jag sitter just nu och väntar på ett telefonsamtal, som jag önskar kunde äga rum snarast. Men bara för att jag sitter här och väntar så kommer det väl inte ringa alls. Det slår ju aldrig fel att telefonen ringer när man har som mest att göra, när man står i en kö i en affär och ska betala. Men jag måste ner på staden idag, väntar på att brorsan ska vakna upp efter sin tupplur så vi kan ta oss ner, så jag kan uträtta alla mina ärenden. Det ska inhandlas några julklappar till och sedan ska julklappar slås in. Och sedan ska det rimmas på dem efter det så är det bara att vänta på att julen ska komma och knacka på.  

Jag började även skriva på gruppens case, hade en massa bra idéer men det blev inte alls som jag tänkte mig. Jag är dock inte klar än så mycket kan hinna ändrats innan alla fyra är nöjda. Det där med att jobba i grupp är inte alltid så lätt. Det är svårt och det kräver mycket av en själv för att alla ska stå ut med varandra. Jag tror att den här gruppen gör det, dock eftersom vi slipper träffa varandra. Jag tycker det känns bra, visst blir det svårt att jobba över nätet men det kommer att funka. Jag vet att vi kan göra ett bra jobb!


Nej nu får jag nog sluta blogga för idag, så mycket att hinna med men så lite tid. Ha en riktigt bra två dagar före julaftons dag    Kramar   God Jul!  

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards