Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Emma - 1 mars 2012 22:24

Dagen började med att jag packade klart det sista diskade upp disken,

fick ett samtal av mamma. Sedan packade jag ut allting i bilen och rullade

sakta men säkert hemåt till mamma och pappa.

Det var väldigt trevligt väder, solen sken och det var fantastiskt att gå ut

och sträcka på benen under vägen.

När jag stannade i Mariestad, tyckte jag att jag såg en kompis, men jag vet inte säkert.

Men alltid kul att tro att man ser någon man känner igen, med det sagt, skulle man kunna säga att

alla ser likadana ut      

Sedan stannade jag i Falköping och köpte yoghurt till mamma på Coop. Men där höll jag på att

gå vilse, coop var väldigt stort där inne. Sen kom jag äntligen hem och packade in allting i det rummet som jag ska ha under den här veckan hemma.


Imorgon blir det en resa till Ullared med mamma, ska leta efter en väska som jag kan ha

till min lilla semester till Turkiet om två månader. Om 20 minuter ska jag se på Criminal Minds 

 Sedan måste jag gå och lägga mig för att jag ska upp så tidigt imorgon, klockan åtta. Det är tidigt för mig.

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards