Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Emma - 6 mars 2012 13:45

Idag väcktes jag av telefonen, det var ett viktigt samtal på 4 minuter balnkt.

Efter det, så kunde man ju inte somna om, så jag beslöt mig för att gå ner och

äta frukost och sedan ta en promenad ner till stan för att boka mig en klipptid.

När jag kom ut för dörren såg jag att det visst var soptömmning idag, så jag

var snäll och ställde ut soptunnan, så den blev tömd. Efter det kunde äntligen

min prommenad börja. På väg ner till stan finns det en brev låda, så där la jag

på ett viktigt brev. Sen kom jag ner till stan och kunde boka min klipptid och sedan

gick jag hem igen. När jag kom hem var det alldlees för tidigt för att börja med maten,

så jag valde att baka muffins istället .

När muffinsen stod i ugnen, lagade jag maten, så det blev mat idag med. Och snäll som jag är

så gjorde jag extra mat så mamma får en matlåda till imorgon. 

Om en liten stund är det dags för nästa punkt på dagordningen, jag ska åka ner med bilen till verkstaden och 

bli hämtad av mamma för att åka ut till huset och vänta på gästerna som kommer senare ikväll.

Men det känns bra att checklistan blir mindre och mindre i alla fall  


Jag och min bror   

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards