Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Emma - 21 mars 2012 15:27

Jag vet inte vart all energi kom ifrån, men den slog till redan vid halv åtta och satte mig och skrev i stort sett klart min läxa, som ska vara klar på måndag kväll. Men det känns helt okej, jag tror att jag kan lämna in den tidigare, men ska läsa lite och ändra lite till, lägga sista handen på arbetet innan jag lämnar in det. Sedan var jag tvungen att vår städa bilen lite grand, eftersom min lilla pärla ska ut på äventyr imorgon eftermiddag. Jag hoppas att de är rädda om min lilla bil, jag har bara en och den är jag stolt över   När det var gjort, tog jag en promenad i genom staden för att njuta av solen, och jag ville inte stanna inne när jag kom hem, så jag satte mig på balkongen med David Copperfield som sällskap . De nya gardinerna har också kommit på plats. Nu är det vår på riktigt och livet känns härligt. Det bara är en sådan dag idag, då allting bara känns så bra 


Ut och njut av livet! 

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards