Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Emma - 1 juni 2013 02:48

Det var några år sedan nu som jag så Barbados. Det var på tiden att göra det igen, speciellt nu när dem var så nära. Men jag tror jag tar dagen från början brukar bli bäst så...

Jag vaknade upp redan vid halv åtta, trots att jag kunde få sovmorgon. Jag började packa lite smått, skriva ut alla tusen bilder till boken som ska vara klar om några timmar. Jag undrar hur jag ska hinna göra det bra och snabbt. Vi ska för övrigt hämta upp Kerstin på stationen imorgon hemska tanke. Nej skojade bara, Kerstin är en mycket tre mig kvinna. Nej tillbaka till min dag. Jag packade fullt i bilen med lådor och påsar sedan åkte jag och tankade bilen min ror ringde. Han undrade när jag skulle komma hem för han och mamma skulle äta ute. Vi bestämde på grund av studenten att köpa hem mat, så jag som kom hem i tid och före de andra två fick duka bordet. Vi hade en trevlig lunch i trädgården. Sedan vilade vi allihopa eller nej inte riktigt men nästan. Sedan bakade mamma tårta och färgade mitt hår. Sedan kom pappa hem och tände grillen vi åt, jag åkte hem till min morbror för att låna skrivaren hem och slänga mig i duschen. Sedan började jag små pyssla med boken. Men så kom Barbro o h hämtade upp mig vi åkte till sägnernas hus för att lyssna och dansa till Barbados.

Det har varit en mycket trevlig kväll. Det var väldigt lite folk och sångaren nådde inte riktigt upp till sina företrädare. Det var bättre förr. Magnus och Mathias var en speciell tid med Barbados. Björn som den här sångaren skötte sig okej, det fanns en och annan låt han klarade av men annars föll han rätt platt, om du frågar mig. Han låg inte alls i klass med Mathias och Magnus.

När jag kom hem pysslade jag lite till för att spara tid. Jag borde sova nu för att orka pyssla och orka med morgondagen som är idag, har även under kvällen fått några fina sms =D nej nu måste jag sova....

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards