Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Emma - 4 juni 2013 17:47

Ja men då vart det klart då! Nu var sista examinationen på länge klar, jag borde ha minst Godkänt på uppsatsen, nu gör vi bara småpill bara för att den ska bli prefekt när vi lägger ut den i DIVA. Där kan ju nästa års stundenter hitta den om dem ska undersöka någonting liknande som vi gjorde under det här året. Det har varit en lång och knaglig resa men nu äntligen når den sitt slut, imorgon ska vi ses, skriva lite, ta en fika och fira, sedan blir det genrep i kyrkan. På torsdag kommer farmor och farfar hit för att fira nationaldagen med mig, jag ska laga tre rätters till dem. Hur nu det ska gå till?!  Sedan är det fredag och mina föräldrar och min bror med fästmö kommer upp för att fira lite grand med mig. Det ska bli roligt, lägenheten ser ut som slagfält men det får dem leva med, jag ska ju flytta härifrån.


Nej nu är det dags att göra lite nytta och se till att få till någonting på uppsatsen, så den är klar. Vi hade inte så mycket att göra, men det ska bli bra också. Snart kan man njuta av ledigheten en liten stund i alla fall   




Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards