Alla inlägg den 2 september 2013

Av Emma - 2 september 2013 18:57

Jag vet inte, jag bordet kanske var glad. Jag fick faktiskt det svar jag hade önskat mig. Jag vet bara inte hur jag ska ta det. Så fort jag fått smset så kom tårarna och jag vet inte hur det känns riktigt. Jag har inte kunnat svara på smset, har läst det flera gånger men vet inte vad jag ska svara. Det går inte! Jag hittar inga ord som passar. Jag kände när jag vaknade imorse att idag borde brevet ha hamnat hos personen ifråga men visste inte om jag skulle få höra mer.

Jag hade fel, jag fick höra att det kommit fram, det kom ett sms här alldeles nyss. Som började med hej och slutade med kram. Varför känns det ändå så jobbigt?!   Jag trodde att det skulle bli lättare men jag hade fel, det gör fortfarande så jävla ont! 

Jag önskar att allting bara försvann ut tomma intet, så att jag slapp känna så mycket och hoppas så mycket. Jag vet att jag inte borde hoppas alls på det här men det gör jag. Och jag förstår fortfarande inte varför han gjorde som han gjorde.

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards