Alla inlägg den 14 september 2013

Av Emma - 14 september 2013 16:50

Ja nu har jag verkligen tiden till att skriva, men allt jag ville skriva igår som jag inte hann med, det har liksom runnit av mig. Jag har egentligen ingen lust att skriva, jag vet inte vad jag ska skriva. Jag känner mig tom, fast någonstans är jag lättad. Jag är fri, en stor sten har lyft och visst är det jobbigt och det är hårt när drömmar går i kras men åh andra sidan jag har kanske fått en vän, som jag är oerhört tacksam att jag har. För även om han inte älskar mig som jag hade önskat så har han ändå fått mig att må bättre, han fanns där när det var svårt. Jag fick en annan syn på livet ett tag, sedan blev det jobbigt och nu måste jag börja om från början igen. Jag tänker inte vara långsynt, visst finns det stunder då det är extra jobbigt men jag har vänner som finns där och hjälper mig att glömma allt som är jobbigt.


Nu är klockan 17.00 och jag har varit på jobbet i två timmar, jag har tre timmar kvar att fördriva, hur nu det här ska gå. Jag vet inte om tiden går snabbare för att jag sitter och längtar efter den där pizzan som ska ätas efter jobbet tillsamamns med en vän. Ja först ska jag handla och beställa pizza och sedan hem till min vän för att se film hela kvällen och bara vara. En härlig lördag med andra ord.

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards