Alla inlägg den 16 oktober 2019

Av Emma - 16 oktober 2019 10:23

Igår innan jag gick och la mig så bestämde jag mig för att testa något nytt idag. Jag planerade min dag med hur jag ska äta och när jag ska gå upp. Jag avslutade gårdagen med att se på film. Det är en verklighetsbaserad film från förintelsen om ett Zoo som räddade 298 judar och som finns kvar än idag.

 

Klokan ringde 07:33 första gången, jag snoozade två gånger så jag var inte uppe före 8:00. Men det gjorde ingenting. Jag planerade att gå upp senast 8:00  . Jag drog på mig en tjockare tröja över pyjamasen och gav mig ut på en kort morgonpromenad. Det gjorde ont i varenda muskel. Benen var tunga och ryggen värkte. Men jag gick hela varvet runt. Och när jag kom in igen, gjorde jag en ordentligt frukost. Idag fick det bli mannagrynsgröt och en kopp te.

 

Nu är det snart dags att fixa lite lunch så att jag hinner äta innan jobbet. Idag är det dags att jobba efter att jag har varit ledig i två dagar. Jag har ingen lust att gå till jobbet men jag jobbar bara ons-fre den här veckan. Det får man väl ändå vara glad för antar jag. Nä nu är det dags att röra på påkarna, jag kankse hinner göra något innan det är dags att fixa lunchen.

 

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards