Direktlänk till inlägg 20 oktober 2019

"Han kan ligga där och sova"

Av Emma - 20 oktober 2019 15:56

Idag ställde jag klockan, jag tänkte att jag skulle försöka starta en tvättmaskin. Jag sov jättegott när klockan ringde så jag snozzade för jag hade verkligen ingen lust att gå upp. Men till slut kom jag upp och fixade lite frukost och diskade lite. Jag hann starta en tvättmaskin innan jag åkte iväg till mamma och pappa. Vi hade tänkt åka på loppis idag. Det skulle vara en stor megaloppis. Men mamma och pappa hade tagit sovmorgon och innan vi kom iväg så kom brorsan och hans son på besök. Det blev lite lek en stund istället. Det behövdes jag känner mig mycket gladare idag än igår och det är alltid positivt.

 

" Han kan ligga där och sova" Sa busungen 2 år och plockade fram resten av leksakerna ur lådan.

   

Brorsan och Busungen hade åkt hem så bestämde pappa att vi skulle åka iväg på loppisen en sväng. Vi gick över loppisen rätt fort och sedan åkte vi för att äta lite lunch. Idag bjöd pappa på lunch på VIP. Det smakade bra. Nu har jag kommit hem, startat en torktumlare och kört ännu en maskin med tvätt. Min tvättkorg är fortfarande inte tom! Den här gången är korgen överfull och jag verkar aldrig komma till botten. Nu ska jag vila lite, känner att ögonen håller på att sluta sig. Så får nog lägga mig ner en liten stund och bara låta tröttheten komma över mig. Det är ändå söndag idag.

X0X0

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Tisdag 9 april 21:40


Idag har jag varit trött, alldeles för trött. Jag hade tänkt att jag skulle bocka av X-antal punkter på min att göra lista idag. Det blev inte riktigt så. Under natten kunde jag inte sova, så då gick jag upp, diskade och hängde tvätt. Kändes skönt nä...

Av Emma - Torsdag 4 april 20:45

Hipp Hipp Hurra!   Idag har min bror födelsedag!               ...

Av Emma - Söndag 31 mars 22:00

Jag kom hem sent igår och kunde inte sova under natten. Så tittade på ett avsnitt av Taskamaster på svtplay. När jag sov som bäst då väckte Ziva mig klockan 05:30 och idag hade jag inte tänkt gå upp så tidigt. Klockan 08:12 var det helt omöjligt att ...

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det ...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards