Alla inlägg den 1 januari 2020

Av Emma - 1 januari 2020 20:21

Jag kom hem vid 00:21 inatt efter jobb och ett mycket lugnt firande. Vi skålade, såg på fyrverkerierna och sedan åkte vi hem. Jag somnade vid 01:00, både jag och katten. Sedan vaknade jag till en gång vid tre tiden men då somnade jag om igen. Katten kom in vid 04:49 och ställde sig på min mage och jamade. Då kände jag att jag var klarvaken. Jag gick inte uppförrän klockan ringde eftersom jag skulle jobba, behövde jag få sova så länge som möjligt tänkte jag... Jag var på jobbet klockan 06:45 och idag skulle jag egentligen börja jobba klockan 07:30. Det var en man kort idag så det var nog tur att jag kom in tidigare. Jag har gått på reserverna hela dagen för när vi äntligen fick sätta oss ner och äta lite då brast det, då kom tröttheten som ett brev på posten, eller som en blixt från klar himmel. Jag kunde inte sluta att skratta. Då säger min kollega: " Emma, behöver hem och sova". Jag svarar bara: " Jag ska hem och se på film, för det har jag lovat katten". Alltså vad är det för fel på mig?!      

 

När jag kom hem så gjorde jag i ordning soffan för att kunna lägga mig där och se på film. Jag hann se en film och byta kanal för att kunna se på Harry Potter... Det blev inte så mycket Harry Potter dock   Jag sov på soffan fram till 19:30 då jag blev hungrig så jag åt en bit av min hemmagjorda pizza. Det är ändå nyårsdagen idag. Nu är det bara två dagar kvar innan jag får helg och jag behöver nog verkligen lite helg. Jag har inget planerat och kommer inte att planera något. Jag kommer ligga på soffan hela helgen tror jag.

 

   

  (Bilder lånade från Google)

   

Gott Nytt År  

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards