Alla inlägg den 23 januari 2020

Av Emma - 23 januari 2020 11:01

Idag kommer äntligen del 2 av mitt bokår. Det har tagit mig lite längre tid än jag har tänkt mig men nu äntligen kommer den, som ni har väntat  


Lästa böcker 2019

 

17. Det är något som inte stämmer - ljudbok 

18. Harry Potter och de vises sten - ljudbok. Jag har i år tagit mig igenom de ny inlästa böckerna med Björn Kjellman. 

19.   Skapa ordning och reda på en timme - ljudbok. Jag lyssnade när jag satt i bilen så kunde inte skriva ner men det fanns en del bra tips. Jag vet att jag tänkte någon gång under lyssning.. "Det där ska jag prova i min garderob".

20.   Kockskola för ensamma hjärtan - ljudbok. 

21.   Harry Potter och hemligheternas kammare - ljudbok

22.   Släkten är värst, Sune - ljudbok

23.   Sune slutar första klass - ljudbok

24.   Tom Gates fantastiska värld - ljudbok. Jag tyckte det var roliga böcker. Jag lyssnade på dem som ljudbok med Anton Körberg och jag tyckte de var bra. Det gör nog mycket vem som läser böckerna.  

25.  Tom Gates Bästa ursäkter - ljudbok 

26.   Tom Gates, allt är underbart - ljudbok

27.   Tom Gates, smarta idéer - ljudbok

28.   Tom Gates, helt suverän - ljudbok

29   Sunes skolresa - ljudbok

30.   Sagan om Sune - ljudbok

31.   Ull -ljudbok. Jag hade först svårt för att förstå hur silon som de bor i såg ut. Det var många trappor upp och ner hela tiden och silon befinner sig ute i rymden. När jag väl hade kommit in i boken så kunde jag inte sluta att lyssna. Jag tyckte att den var bra.

32.   Sune börjar tvåan - ljudbok

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards