Direktlänk till inlägg 18 december 2012

En mysig dag med mamma

Av Emma - 18 december 2012 21:51

Idag har jag äntligen mått bra, har inte tänkt och inte känt någonting har bara haft en mysig dag tillsammans med min mamma som faktikst är rätt underbar . Jag har idag hunnit skriva och posta ett brev som jag skulle ha postat för några dagar sedan. Så skickade jag ett julkort till en kompis som jag hade glömt när jag skickade iväg högen med alla julkort, jag trodde det var alla julkort jag skulle skicka. Men nu är det nog alla, jag hoppas att de som inte får några julkort av mig, hör av sig så kan jag ordna det till nästa år. Sedan jag har hunnit med att städa mitt rum, städningen blev av, då jag letade igenom hela huset efter flöjten. Då jag har lovat att spela på den i kyrkan på julaftonskvällen, så är det bra om jag har en flöjt och lite noter. Jag hittade inte flöjten eller noterna men rummet är nu rent och fint till jul. Det där med flöjten löste sig också, eftersom min faster är musikintresserad och har spelat tvärflöjt när hon var yngre, så det fanns en flöjt att låna som jag ska hämta imorgon. Så nu hinner jag till och med öva lite innan julafton. För att komma ut och få lite frisk luft åkte mamma och jag till grannkommunen för att handla lite mat också. Efter det åkte vi hem och lagade middag, sedan tog vi det lite lugnt och så körde vi igång med att baka pepparkakor och gjorde det en stund. När det var klart så fikade vi lite och sedan var det dags att prova ut kläder till julafton. Snart har jag bestämt mig, tror jag kanske.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Tisdag 9 april 21:40


Idag har jag varit trött, alldeles för trött. Jag hade tänkt att jag skulle bocka av X-antal punkter på min att göra lista idag. Det blev inte riktigt så. Under natten kunde jag inte sova, så då gick jag upp, diskade och hängde tvätt. Kändes skönt nä...

Av Emma - Torsdag 4 april 20:45

Hipp Hipp Hurra!   Idag har min bror födelsedag!               ...

Av Emma - Söndag 31 mars 22:00

Jag kom hem sent igår och kunde inte sova under natten. Så tittade på ett avsnitt av Taskamaster på svtplay. När jag sov som bäst då väckte Ziva mig klockan 05:30 och idag hade jag inte tänkt gå upp så tidigt. Klockan 08:12 var det helt omöjligt att ...

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det ...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards