Direktlänk till inlägg 22 december 2012

Danföredanföredoppardan

Av Emma - 22 december 2012 23:16

Idag vaknade jag tidigt, eftersom brorsan och hans tjej skulle komma direkt efter att min bror hade slutat jobbet. Det gjorde dem också, och då bytte vi bil och åkte iväg till Ullared. Det tog oss nära på två timmar att köra, men väglaget var rätt bra trots att det hade snöat under natten. Det blev en rätt billig resa måste jag säga, jag handlade det som stod på listan och några småsaker men det blev inte allt för dyrt och sista julklappen inhandlade, dock med väldigt lite fantasi. Jag kan bara hoppas på att brorsan tycker om sin julklapp, det var synd att han blev sist kvar, men jag hade ingen aning om vad jag skulle ge honom. Men jag hittade en julklapp i alla fall. Jag har även idag hunnit göra färdigt de hemmagjorda persenterna, jag har suttit och pysslat med en smått ironisk men rätt fräck julklapp ändå. Jag hoppas mottagaren kommer att bli glad   Men det tror jag, hon är så glad och trevlig jämt att hon kommer att älska min julklapp. Så nu ligger alla klappar under granen och bara väntar på att bli öppnade. Det känns som det är julafton imorgon, då allting som vi gör dagen innan julafton är klart. Men imorgon är det bara danföredan... men den kommer antagligen att gå fort över, inplanerat för imorgon är att gå upp och se på julkalendern, öva med kören en timme eller två, man kan aldrig riktigt veta. Sådant tjatter som det blir i den kören så kommer vi antagligen inte att komma därifrån förrän sent :P Och sedan är det bara sitta och vänta in julafton, sitta och titta på paketen och bara vänta på att få öppna dem.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Tisdag 9 april 21:40


Idag har jag varit trött, alldeles för trött. Jag hade tänkt att jag skulle bocka av X-antal punkter på min att göra lista idag. Det blev inte riktigt så. Under natten kunde jag inte sova, så då gick jag upp, diskade och hängde tvätt. Kändes skönt nä...

Av Emma - Torsdag 4 april 20:45

Hipp Hipp Hurra!   Idag har min bror födelsedag!               ...

Av Emma - Söndag 31 mars 22:00

Jag kom hem sent igår och kunde inte sova under natten. Så tittade på ett avsnitt av Taskamaster på svtplay. När jag sov som bäst då väckte Ziva mig klockan 05:30 och idag hade jag inte tänkt gå upp så tidigt. Klockan 08:12 var det helt omöjligt att ...

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det ...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards