Alla inlägg den 12 mars 2018

Av Emma - 12 mars 2018 19:00

Idag hade jag tänkt ha sovmorgon, vila ut ordenligt efter en mycket lång och aktiv helg men det sket sig lite grand. Jag vaknade till första gången vid sju tiden. Det tyckte jag inte om, så jag valde att ligga kvar i sängen fram till åtta i alla fall. Sedan började jag långsamt röra mig emot kanten på sängen. Vid halvnio var jag uppe ur sängen. Då skickade jag ett meddelande till Anna och frågade när vi skulle ses. Vi bestämde 12.30 Jag gjorde inte mycket alls på morgonen men sedan tog jag en promenad upp till Anna, det var egentligen raka vägen upp och skulle inte ta mer än en kvart att gå, men jag tror det tog lite längre tid eftersom jag och kartan inte var helt nöjd med hur jag skulle gå. Men jag kom fram och vi hade en jättetrevlig fikastund tillsammans. Det är trevligt att komma ut lite, både en promenad och lite socialt, slippa sitta ensam i lägenheten hela tiden.


     

När jag var på väg hem från Anna, så gick jag en annan väg ner och hittade jättefina isskulpturer som naturen själv hade skapat. Om man tittar lite närmare så ser det ut som att det finns en elefant där. Jag var bara tvungen att stanna för att ta kort på den. Jag hann med det. När jag kom hem så hämtade jag bara ryggsäcken för skulle sätta mig i bilen och åka hem till farmor och farfar. Vi skulle hämta matkassen idag. Jag handlade lite så nu håller både frysen och kylskåpet på att sprängas. Det påminner mig om jag borde plocka fram något att äta till imorgon. Jag behöver ta något från frysen, för det börjar bli alldeles för mycket där i. Fördelen är att jag borde klara mig hela månaden ut på den maten jag har nu i alla fall. JAg klarar mig kankse april ut också. Nä nu är det dags att laga lite kvällsmat... Ikväll blir det Krämig burrito.

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards