Alla inlägg den 14 mars 2020

Av Emma - 14 mars 2020 23:03

Klockan ringde för att jag tänkte att jag skulle försöka skaffa mig en rutin att gå upp varje morgon, utföra mina meditationer, jag har slarvat. Idag ville jag inte gå upp, det fins ingen mening med att gå upp. Jag drog igång mOnday Mantra podden som fakitkst har gett mig nått att tänka på. Sedan vaknade jag inte förrän klockan ringde framåt nio. Idag tänkte jag nämligen titta på Marcus svarar och förklarar i TV4. Då var det mycket lättare att vakna. Det var inte ett dugg jobbigt. Jag gick upp satte mig i soffan... Sedan bestämde jag mig framåt halvelva att nä nu går jag till biblioteket, solen skiner och jag behöver en promenad. Det blev två promenader. Först blev det en vända till biblioteket och sedan åkte jag hem till farmor och fick en promenad till. Det tog oss 1h och 17 minuter. Jag brände 835 kalorier  

   

När famor, Sally och jag kom tillbaka från promenaden så hade farfar gjort lunch. Det serverades försklassigt potatismos med frukostkorv och ärtor så klart. Farmor tar alltid fram ärtor som hon serverar när jag kommer på besök. Jag gjorde tvärtemot vad Kristoffer Appelqvist rekomenderade under gårdagens Svenska nyheter. Jag åkte hem till farmor och farfar som blev jätteglad. Ingen av dem är dåliga och jag är inte dålig vad jag vet i alla fall. Jag har även tänkt att gå till jobbet imorgon.

 

När jag kom hem från farmor och farfar så gjorde jag inte alls det jag tänkte. Jag hade tänkt att jag skulle packa ner en massa grejer men nej jag tog en dusch och sedan kröp jag ner i soffan och somnade. När jag vaknade upp så gjorde jag kvällsmat. Idag blev det kebabpizza på Tortilla botten. Det smakade bra.

 

 

Trots att jag känner mig lite nedstämd just nu så tänker jag gå och lägga mig och försöka intala mig att det kommer att bli en bra dag imorgon. Jag ska jobba hela dagen med 5h vila kan man säga. Jag tror att det kommer bli bra, jag vet att det kommer att bli bra. Jag måste hitta vägen någon gång...

 

X0X0  

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards