Alla inlägg den 22 november 2010

Av Emma - 22 november 2010 16:28

Eftersom jag bara kom så långt att jag tänkte skriva ett inlägg igår är det bäst jag skräper mig och skriver ett inlägg idag istället. Jag menar, det kanske finns någon här som läser, har svårt att tror det men ändå...


Jag har precis blivit klart med mitt CV, så det är möjligt att en liten del av min galenskap släpper nu. Höll på att bli heltokig av att försöka göra ett bra CV. Men nu är det iväg skickat med nytagen bild och allt. Nu kan jag bara hoppas på det bästa. Vill så gärna, hade varit så himla kul at tkomma iväg. Hotellet ser så mysigt ut. Det verkar vara ett underbart ställe och jag vet att jag kommer att klara av det. Man måste ju tro på sig själv om man ska komma någonstans i livet och jag har ju i alla fall kommit så långt att jag bara har ett och ett halvt år kvar på universitetet.


Idag var det kallt och det snöade när jag vaknade, vilket gjorde att jag fick skrapa rutorna på bilen idag, vilket inte var så där extremt kul. Det var dessutom halt ute så det var lite små slirigt och läskigt på vägarna, speciellt när man svängde. Men jag tog mig till skolan och jag lyckades ta mig tillbaka hem också utan några större problem. Förutom att det är något som mullrar i bilen i mellan åt och jag har ingen aning om vad det är. Men det här med att vara bilägare är inte så lätt. Det viktigaste är i alla falll att jag kan köra bilen.   


Nej nu ska jag återgå till att göra ingenting en stund, eller att filosofera om livet, universum och allting. Om svartet är 42 så måste ju någon komma på frågan också. Så när man ändå inte vill räkna ekonomi, kan man ju alltid ställa miljoner frågor tills man hittar från till svaret. Känns som jag svävar iväg här så jag låter nog det vara och önskar alla en trevlig kväll  


 Saknar mina änglar i massor     


Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards