Alla inlägg den 30 november 2010

Av Emma - 30 november 2010 18:43

Ja sista november idag...vad ska vi göra åt det då?...Ingenting, nu kan nedräkningen börja snart är det julafton och det ser jag framemot. Då får jag äntligen krypa upp i soffan och titta på Kalle Anka med familjen runt omkring. Äntligen får jag vara bara jag och inte behöva bry mig om någonting. Slippa den här kalla och ensam lägenheten. Idag har det inte hänt någonting på hela dagen, förutom att jag varit i skolan och försökt räkna TG= Fsg/TB...    .


Imorgon är det en helt ny dag, en ny månad och det är dags att ta nya tag. Först så fyller en av mina älskad eänglar 20 år och det har jag redan firat. Men jag hoppas ändå hon får en helt fantastiskt födelsedag, även om jag inte är det. För det andra så fyller en av killarna i klassen år och jag och Johanna har typ hittat värsta presenten till honom, så vi hoppas han kommer att gilla den.  . Men innan allt det roliga så ska jag städa, det ska bli julfint i min lilla lägenhet. Ska upp tidigt hade jag tänkt, för att hinna göra mig klar innan de kommer för att besiktafönstrerna. Jag tänker inte varara hemma då, så ska iväg till skolan en sväng för att plugga och sedan så ska jag tvätta, göra mig i ordning och åka på middag till födelsedagsbarnet. En produktivdag hoppas vi att första december  blir.

Nä nu är det dags att rycka sig i kragen och ta tag i den där ekonomin, så att poletten trillar ner och allting kommer att gå som en dans på tentan! Heja mig!


Over and out

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards