Alla inlägg under januari 2013

Av Emma - 2 januari 2013 13:15

Idag blir det ett lite skumpit inlägg då jag sitter på bussen. Jag började min andra dag på det nya året med att gå upp klockan 06.00 för att ta min bil in till stan. För att precis hinna med bussen till Göteborg. Idag ville gruppen göra något annorlunda och vi valde därför att ses på Göteborgs universitet. Att skriva inlämmningsuppgiften tog inte så lång tid. Det gick fortare än vad vi alla hade räknat med. När vi var klara gick jag med en av tjejerna inne i nordstan, hon letade begravningskläder :( tyvärr hittade hon inga men vi hade trevligt, hon valde att fortsätta inne i stan och jag tog mig till stationen för att åka hem. Men först åt jag en smörgås och drack en kopp varmchoklad på ett bra litet fik. Jag stötte även på Ola-Conny och Morgan ifrån Ullared. de såg lite slitna ut, nyårsfirande kanske ;-) Sedan hade jag tur och min buss stod inne på stationen och skulle precis gå. När jag kommer hem från den här skumpiga färden ska jag renskriva arbetet och maila över det till alla gruppmedlwmmar, imorgon är det seminarium. Sista veckan i skolan nära på. Snart är min tid på högskolan i Borås över då åker jag uppåt landet igen. Nej nu ska jag återgå till mitt pendlande.

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards