Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Emma - 4 februari 2013 22:20

Jaha då var det måndag idag, eller ja nu är ju måndagen förbi... Men jag har ändå hunnit med en del tycker jag. Det mesta av diskberget är diskat, golven är dammsugna och jag har hunnit att städa lite till. Imorgon blir jag förhoppningsvis av med en låda med saker jag kan tänka mig att skänka bort. Då blir det lite mer plats på golvet också. Det är fortfarande mycket som behöver städas men jag har hela veckan på mig. Då ingenting är inplanerat så får jag ta dagarna som de kommer. Imorgon är det tisdag igen och då blir det kör och får träffa Tina  . Onsdag tänkte jag planera in en liten fika tillsammans med en tjej som jag ska skriva C-uppsats med. Kanske att det blir en liten trip bort i helgen också. Det får vi väl se, skulle hälsa på en kompis som har skaffat sig en ny lägenhet. Jag hoppas att det händer något, känns tråkigt att bara behöva sitta här i en hel vecka. Kanske två veckor. Det är inte vad jag längtar efter något måste verkligen hända.


Jag somnade med tårar på kinderna inatt, jag vet inte riktigt varför. Men det kändes som jag behövde gråta. Jag önskar att jag kunde få ett tydligare svar än ett kankse, eller ett jag vet inte just nu. Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig när jag vet att han vet min hemlighet. Jag skulle önska att han bara kunde se mig på samma sätt som jag ser honom. Jag skulle bli mycket lugnare då. Jag önskar att jag vågade bjuda hit honom, men jag är rädd för att bli nobbad... Vad ska jag göra? Hur ska jag ta mig ur det här???

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards