Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Emma - 6 februari 2013 18:11

Vad gör man när hjärtat är tomt?

Vad gör man när tårarna inte går att stoppa längre?

Jag har inte längre några svar, allting som finns i mig är frågor och ett svart hål.

Jag har inget att fylla hålet med och tankarna bara rusar omkring.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra, all denna tvetydighet är ohållbar.

Jag önskar bara vi kunde ses och prata igenom det, men det är försent för mig.

Jag har förlorat igen. Jag tror inte det finns någon chans för mig att vinna.

Så snäll kan du inte bara säga att det är fel och slaget är förlorat. Det är slut!?

Jag vet ingenting längre, jag trodde att allting skulle bli bättre av att jag fått prata en stund med dig

Men det känns inte som någonting blev bättre, det blev bara fel...! Vad gjorde jag? Vad sa jag?

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards