Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Emma - 5 februari 2013 20:22

Once upon a time I falling in love.

But now I'm only falling apart.

There's nothing I can do

A total eclipse of the heart.


Once upon a time there was light in my life.

But now there's only love in the dark.

Nothing I can say.

A total eclipse of the heart.


Idag är en sådan dag då jag inte alls mår så bra som jag trodde. Visst har det varit en lugn och ganska vanlig dag idag. Jag har inte tänkt allt för mycket under förmiddagen, men så blev det äntligen dags för kören. Då fick känslorna för sig att svämma över. Allt som vi sjöng om fanns kopplat till det som har hänt mig det senaste. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag mår bra av att se framtiden så ljus som jag trodde att den skulle bli. Men jag mår dåligt av att se din osäkerhet och din ovisshet. Din tvekan är det som skrämmer mig mest. Jag vill så gärna att dina känslor ska svämma över precis lika mycket som mina, jag önskar du kunde se hur fantastisk jag är och vilken fantstisk framtid du skulle få med mig. Jag har inga planer på att ta över ditt liv och bestämma vad du ska jag, jag vill bara vara en del av det. En stor del, där jag får känna mig älskad och behövd. Jag önskar du behövt mig lika mycket som jag behöver dig. Jag tror, nej jag vet att vi kompleterar varandras svagheter och styrkor. Du tar emot när jag faller och jag drar upp dig när du trillar ner. Jag önskar bara du kunde våga öppna upp dig och känna precis det jag tror att du egentligen känner. Jag kan inte bestämma hur du ska känna, men när jag pratar med dig, så tror jag det döjer sig så mycket mer under de orden du säger. Jag vet inte hur mycket jag får göra, jag vill inte kväva dig av alla mina försök. Men eftersom du heller inte har bettt mig att försvinna helt, så lever jag kvar på hoppet! Hoppet är det sista som lämna människan!  Jag önskar bara du kunde, höra av dig snart... Jag vill fråga, vill be dig komma hit. Jag önskar att du kunde komma och hälsa på mig, att du kunde finns här intill.  

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards